Akreditace a kvalita v nemocnici
V prosinci 2016 proběhlo v Nemocnici s poliklinikou Havířov, p.o externí hodnocení kvality a bezpečí poskytovaných zdravotních služeb podle ustanovení § 5 odst. 2 písm. f) až h) zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování a ustanovení vyhlášky č. 102/2012 Sb., o hodnocení kvality a bezpečí lůžkové zdravotní péče. Nemocnice prokázala, že poskytuje kvalitní a bezpečnou zdravotní péči a získala Certifikát kvality a bezpečí s platností na 3 roky.
Vedení nemocnice si je vědomo významu vazeb interních procesů na kvalitu své činnosti a jejich výsledků a zavazuje se dodržovat Projekt zvyšování kvality a bezpečí poskytovaných služeb dle platné legislativy a jejich požadavků.
Nemocnice pracuje ve prospěch zdraví občanů, v souladu s jejich potřebami a zájmem společnosti v oblasti prevence, diagnostiky a léčby onemocnění, a to v duchu Hippokratovy přísahy a humanistických ideálů evropské a světové lékařské vědy.
Chceme i nadále budovat efektivní, inteligentní organizaci se stabilizovaným, motivovaným a profesně výkonným týmem zaměstnanců.
K naplnění uvedených cílů projektu chceme ve vztahu k pacientům:
- vytvářet lidský vztah k nemocným na základě individuálního přístupu a pomoci každému jednotlivému pacientovi (klientovi)
- uspokojovat požadavky pacientů (klientů) na vysokou odbornou úroveň poskytované péče
- multioborovým přístupem k pacientům (klientům) hledat nejúčinnější způsoby prevence a léčby chorob a také zvyšovat kvalitu jejich života
- důsledně dodržovat lékařskou etiku a práva pacientů
- zajistit vysokou úroveň doprovodných nezdravotnických služeb
- udržovat a zlepšovat systém kvality zdravotní péče tak, aby byl pro naše pacienty (klienty) zárukou důvěryhodnosti spolehlivosti a trvale vysoké odborné úrovně.
K naplnění cílů projektu chceme ve vztahu k zaměstnancům:
- ctít zásadu, že chybovat je lidské a přiznat omyl není projevem slabosti - budeme však dbát na důslednou analýzu a poučení se z každé chyby
- vzdělávat zaměstnance, zlepšovat jejich odbornou kvalifikaci, dovednosti, zkušenosti a morální vlastnosti
- vytvářet a dále podporovat podmínky pro péči o zaměstnance
- vyžadovat od svých zaměstnanců aktivitu, loajalitu, kolegialitu, udržování dobrých mezilidských vztahů a vysoké morální úrovně
Manažer kvality
Bc. Gabriela Dobešová
Telefon: 596 491 634
Telefon: 596 491 634
E-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.